آرسن ونگر: بلینگام از یک جنبه از زیدان بهتر است


آرسن ونگر: بلینگام از یک جنبه از زیدان بهتر است

ورزش سه: آرسن ونگر می‌گوید جود بلینگام از زین‌الدین بازیکن فیزیکی‌تری است. از همان ابتدای حضور جود بلینگام در رئال مادرید و گلزنی‌ها و درخشش او با پیراهن این باشگاه صحبت‌های زیادی در مورد شباهت او با زین‌الدین زیدان، اسطوره سفیدپوشان مطرح...

آرسن ونگر: بلینگام از یک جنبه از زیدان بهتر است

ورزش سه: آرسن ونگر می‌گوید جود بلینگام از زین‌الدین بازیکن فیزیکی‌تری است.

از همان ابتدای حضور جود بلینگام در رئال مادرید و گلزنی‌ها و درخشش او با پیراهن این باشگاه صحبت‌های زیادی در مورد شباهت او با زین‌الدین زیدان، اسطوره سفیدپوشان مطرح شد.

اینکه این ستاره انگلیسی مانند زیدان شماره ۵ را انتخاب کرده است و در خط هافبک حضور دارد باعث شد مقایسه این دو بازیکن توسط رسانه و هواداران بیشتر شود.

در جدیدترین مقایسه آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق آرسنال، معتقد است بلینگام نسبت به زیدان بازیکن قدرتمندتری است و ستاره فعلی رئال را بالاتر از اسطوره این باشگاه قرار داده است.

او گفت: «بلینگام ترکیبی است بین زیدان و یک بازیکن قدرتمند. او یک زیدان باقدرت است، مطمئناً در لمس توپ کمی استعداد کمتری دارد، اما گلزن بهتری است و از لحاظ فیزیکی از زیدان در رده بالاتری قرار می‌گیرد.»

او سپس در مورد اینکه مقایسه‌های رسانه‌ها باعث ضربه زدن به بازیکن می‌شود صحبت کرد. او گفت: «رسانه‌ها به‌صورت مداوم بازیکنان را با هم مقایسه می‌کنند و حتی اگر در دوره افت کوتاهی باشند که عادی است، به آن‌ها ضربه می‌زنند. این فقط باعث فشار بیشتر بر بازیکنان می‌شود.»

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شاگردان محرم با قهرمانی هم به آسیا نمی‌رسند؛ / زنگ خطر برای یک سهمیه ایران در لیگ نخبگان