لورکوزن همچنان بدون باخت؛ درخشش آزمون مانع از حذف رم نشد


لورکوزن همچنان بدون باخت؛ درخشش آزمون مانع از حذف رم نشد

ایرنا: تیم فوتبال بایرلورکوزن موفق شد در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی ۲ بر ۲ مقابل رم به فینال این رقابت‌ها صعود کند. دیدار تیم‌های آس رم و بایرلورکوزن در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ...

لورکوزن همچنان بدون باخت؛ درخشش آزمون مانع از حذف رم نشد
ایرنا: تیم فوتبال بایرلورکوزن موفق شد در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی ۲ بر ۲ مقابل رم به فینال این رقابت‌ها صعود کند.
دیدار تیم‌های آس رم و بایرلورکوزن در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بای‌آرنا با قضاوت دنی ماکلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ پایان رسید.
دیدار رفت دو تیم در استادیوم المپیکو با برتری ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسیده بود و شاگرداه دنیله ده‌روسی کار سختی را در آلمان برای صعود به فینال داشتند که در نهایت نتوانستند به این امر دست پیدا کند.
سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که در ابتدا فصل به صورت قرضی از همین تیم لورکوزن راهی ایتالیا شده بود برخلاف دیدار رفت در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و در دقیقه ۷۲ بعد از درخشش به دلیل مصدومیت جای خود را به ادواردو بووه داد.
بازیکنان رم بازی را بهتر آغاز کردند و در چند دقیقه ابتدایی بازی صاحب توپ و میدان بودند اما رفته رفته لورکوزن بر بازی چیره شد و بارها دروازه رم را تهدید کرد. اما اسویلار با واکنش‌های تماشایی خود بارها مانع از باز شدن دروازه رم شد و این تیم را در جام نگه داشت.
در دقیقه ۱۸ اسپیناتزولا احساس ناراحتی کرد و در نزدیکی میانه میدان به زمین افتاد. پس از ورود کادر پزشکی مشخص شد که این ستاره ایتالیایی توان ادامه دادن به بازی را ندارد و جای خود را نیکولا زالفسکی داد تا کار برای رم در ادامه دیدار سخت‌تر شود.
برخلاف روند بازی سردار آزمون بلای جان لورکوزن شد و موفق شد روند بازی را تغییر دهد، در دقیقه ۴۱ روی ارسال آنخلینو، جاناتان تاه، کاپیتان و ستاره بایر لورکوزن با خطا آزمون را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور اعلام پنالتی کرد. لئاندرو پاردس پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند. با این گل هوادران رم به برتری در این دیدار امیدوار شدند.
کامبک رم در دقیقه ۶۴ کامل شد، جایی که ارسال پلگرینی از روی کرنر در محوطه جریمه با حطا هن بچه‌گانه هلوژک مهاجم لورکوزن تبدیل به خطا پنالتی شد. سردار آزمون نیز در این خطا تاثیرگذار بود، او در آخرین لحظه سر خود را دزدید تا توپ پشت سر او به دست بازیکن لورکوزن برخورد کند. لئاندرو پاردس برای بار دوم پشت توپ قرار گرفت وبا یک ضربه زمینی دقیق گل دوم را برای رم به ثمر رساند.
این پایان کار نبود، لورکوزن در دقیقه ۸۳ به کمترین حق خود در این دیدار رسید، ارسال کرنر بازیکن لورکوزن پس از خروج اشتباه اسویلار با برخورد به کاپیتان مانچینی به اشتباه وارد دروازه رم شد. لورکوزن بازهم در دقایق پایانی در این فصل از شکست فرار کرد تا رکورد شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در این فصل ادامه دار باشد.
در دقیقه ۷+۹۰ جوزپ استانیشیچ موفق شد روی پاس گرانیت ژاکا به زیبایی دروازه رم را باز کرد.با این نتیجه لورکوزن موفق شد در مجموع با برتری ۳ بر ۲ به فینال لیگ اروپا صعود کند و در این دیدار باید مقابل آتالانتا قرار بگیرد.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کریس پال: بازیکنان NBA بدجور خواهان بازی کردن هستند؛ دلمان برای بازی کردن تنگ شده است