سومین فصل سریال Van Helsing از شبکه Syfy پخش خواهد شد


سومین فصل سریال Van Helsing از شبکه Syfy پخش خواهد شد

سومین فصل سریال خون آشامی پسا-آخرالزمانی «ون هلسینگ» (Van Helsing)، سه هفته قبل از پخش آخرین قسمت از فصل دومش تایید شد. داستان سریال Van Helsing که از شبکه Syfy پخش می‌شود، درباره زنی است که توانایی این را دارد که خون آشام‌ها را تبدیل به افراد عادی کند. «کیلی اورتن» (Kelly Overton) بازی این شخصیت را...

سومین فصل سریال خون آشامی پسا-آخرالزمانی «ون هلسینگ» (Van Helsing)، سه هفته قبل از پخش آخرین قسمت از فصل دومش تایید شد.

داستان سریال Van Helsing که از شبکه Syfy پخش می‌شود، درباره زنی است که توانایی این را دارد که خون آشام‌ها را تبدیل به افراد عادی کند. «کیلی اورتن» (Kelly Overton) بازی این شخصیت را بر عهده دارد.

سریال Van Helsing که بر اساس رمان Helsing و ساخته «نیل لابت» (Neil LaBute) است، در سپتامبر 2016 با یک فصل 13 قسمتی شروع به کار کرد و سپس اکتبر امسال این سریال فصل دوم خود را آغاز کرد. داستان جریان زندگی ونسا را بیان می‌کند که پس از سه سال از کما بیرون آمده و در جنگی در برابر خون آشام‌ها مبارزه می‌کند. از آن جایی که توانایی استثنایی او به عنوان سلاح مهمی حساب می‌آید، دو طرف مبارزه سعی در گرفتن او می‌کنند.

به گزارش Deadline شبکه Syfy، فصل سوم سریال Van Helsing را پخش خواهد کرد. سازنده این اثر، نیل لابت گفته نمی‌توانست از این خوشحال‌تر باشد که این سریال فصل سومی خواهد داشت. طبق گفته‌های لابت داستان‌های زیادی درباره ونسا و بازمانده‌های دیگر داستان وجود دارد. او همچنین ادامه داد:

جای خوشحالی دارد که بار دیگر با شبکه Syfy همکاری دارم. گروه نویسندگان این سریال ماجراجویی‌ها همراه با چند سورپرایز دیگر ترتیب دیده‌اند. منتظر خون ریزی‌ها و مرگ شخصیت‌های داستان در کنار رسیدن سرنوشت انسان‌ها به تاریکی محض و غوغا باشید.

هواداران سریال Van Helsing مشتاق‌اند تا ببیند داستان به کدام سمت و سو خواهد رفت. در شروع داستان، هدف اصلی ونسا پیدا کردن دختر بچه‌اش، «دیلان» (Dylan) بود. در فصل دوم متوجه شدیم که بر روی دیلان آزمایش انجام شده بود و او تبدیل به خون آشام شده بود. ونسا چندین قسمت را به مواظبت از او گذراند تا این که تصمیم گرفت دیلان را با گازی درمان کند. اما متاسفانه گاز ونسا باعث شد تا دیلان بمیرد.

ونسا پس از مرگ دخترش با شخصیتی به نام «اسکارلت هارکر» (Scarlet Harker) با بازی «میسی پرگریم» (Missy Peregrym) آشنا می‌شود که بعدها متوجه می‌شود خواهرش است. حالا که دیلان مرده است، آشنایی با خانواده هارکر داستان را به سمت دیگری می‌برد. الان که همه از ساخت فصل سوم سریال Van Helsing مطمئن شده‌اند حتی اگر فصل دوم این سریال در نقطه حساسی هم پایان یابند کسی نگران این نخواهد بود که ممکن است هیچ وقت ادامه سریال ساخته نشود.

قسمت اخر فصل دوم سریال Van Helsing در بیست و یکم دسامبر برابر با 30 آذر پخش می‌شود. پخش فصل سوم این سریال نیز برای 2018 پیش‌بینی شده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سومین فصل سریال Van Helsing از شبکه Syfy پخش خواهد شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بیماری را با مشکلات گوارشی اشتباه نگیرید